Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вентилатора на парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с вентилатора на парното

    Здравейте колеги,
    Колата е 156-ца 2,4 jtd. Проблема е че вентилатора върти постоянно. Гася колата - върти, вадя бушона- върти, извадих буксата на врътката за оборотите на парното пак върти. Ток с више ли му идва на тоя вентилатор

  • #2
    Отишъл ти е таралржа за у-нието му.

    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=69129
    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #3
      Благодаря Колега. Жив и здрав да си

      Comment


      • #4
        Това никъде не искат да го отворят и сменят въпросните компоненти, защото не се знаело какви са или не им се занимава. Дайте съвет щото ще убия някой техник иначе

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от bate_Boyko_bate Покажи съобщение
          Това никъде не искат да го отворят и сменят въпросните компоненти, защото не се знаело какви са или не им се занимава. Дайте съвет щото ще убия някой техник иначе

          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...8&postcount=11


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Вземи IRFZ48R по-добре е

            Comment


            • #7
              Аз си взех директно втора ръка, че моя се беше опекъл на цяло и не ставаше за ремонт. Ако твоята платка е здрава, сменяй само транзисторите.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Така. След обикаляне половин ден по майстори взели се за голямата работа и едва ли не искаха с.ирка да им направя поредния се зае. Сега отидох да го взема. 20 лв за две транзисторчета. Полудял съм. Само да спомена че това е поредния ми горчив опит с майстори. Първо вече няма човечност и второ май вече са забравили стойността на парите и как ги изкарват другите хора. Извинявам се за словоизлиянията ама след поредния ми досег с майстори вече съм убеден че като хора българите не сме читави. Благодаря.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от bate_Boyko_bate Покажи съобщение
                  Така. След обикаляне половин ден по майстори взели се за голямата работа и едва ли не искаха с.ирка да им направя поредния се зае. Сега отидох да го взема. 20 лв за две транзисторчета. Полудял съм. Само да спомена че това е поредния ми горчив опит с майстори. Първо вече няма човечност и второ май вече са забравили стойността на парите и как ги изкарват другите хора. Извинявам се за словоизлиянията ама след поредния ми досег с майстори вече съм убеден че като хора българите не сме читави. Благодаря.
                  Ти ме преби
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Гратски що не си казал щеше да минеш само с кафе.

                    Comment


                    • #11
                      Еми щях ама. Не знаех аз модела им иначе сам щях да ги сменя. Благодаря на колегите, които написаха модела им, ама вече го бях оставил. Тука четох че на колеги са ги сменяли за няколко лева и въобще не очаквах 19.60 лв

                      Comment


                      • #12
                        2 транзистора от по-мощните струват около 2 лв. :


                        https://store.comet.bg/Catalogue/Product/17018/#e30%3D

                        С труда по смяната цената не би трябвало да надхвърли 10 лв.

                        За 20 лв може да се купи здрав регулатор, втора употреба.

                        Ама някои хора се ръководят от правилото:

                        "Болен се е*е на легло"


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от bate_Boyko_bate Покажи съобщение
                          Така. След обикаляне половин ден по майстори взели се за голямата работа и едва ли не искаха с.ирка да им направя поредния се зае. Сега отидох да го взема. 20 лв за две транзисторчета. Полудял съм. Само да спомена че това е поредния ми горчив опит с майстори. Първо вече няма човечност и второ май вече са забравили стойността на парите и как ги изкарват другите хора. Извинявам се за словоизлиянията ама след поредния ми досег с майстори вече съм убеден че като хора българите не сме читави. Благодаря.
                          ОК, а ти попита ли инжовете колко ще ти струва ремонта преди да оставиш модула или те сюрпризираха постфактум?
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            Не питах, защото първо "бях в еуфория" че след толкова откази човека го взе да го направи и второ с оглед цената на два транзистора и колеги на които са им го направили за няколко лв не очаквах повече от 10 лв макс. Тя приказката че болен се е.е на легло за бг е в пълна сила. Наистина от пореден горчив опит ако си на зор и майстора те усети, направо ти е.ава майката

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от bate_Boyko_bate Покажи съобщение
                              Не питах, защото първо "бях в еуфория" че след толкова откази човека го взе да го направи и второ с оглед цената на два транзистора и колеги на които са им го направили за няколко лв не очаквах повече от 10 лв макс. Тя приказката че болен се е.е на легло за бг е в пълна сила. Наистина от пореден горчив опит ако си на зор и майстора те усети, направо ти е.ава майката
                              Колега, не се ядосвай. Важното е че си преборил проблема.
                              Но обърни внимание на състоянието на мотора (лошо лагеруване, нагар между колекторите.............) Тези транзистори не горят току-така. Има си причина.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X